سحاب (سامانه حمل اکسپرس بار)
سامانه سحاب (EBPM) سامانهای دانش بنیان، کامل و جامع برای حمل ونقل و ترخیص هوایی، ریلی و دریایی و به صورت کلی جابهجایی کالا در سراسر نقاط دنیا میباشد.
این سامانه که در جهت استفاده شرکت های پست سریع و حمل نقل میباشد با داشتن جایگاه های مختلف سازمانی، به سازمان استفاده کننده این امکان را میدهد که سطح دسترسی های متفاوتی را برای کارمندان خود تعریف کرده و وظایف هریک از کارکنان را در سیستم مشخص کند.
EBPM با سیستمی کامل و پیچیده و بهرهگیری از زبانهای متعدد، توانایی پیش بردن یک سفارش از هنگام ثبت تا بارگیری، بچ کردن، ارسال، ترخیص و در نهایت هماهنگی و تحویل به مشتری را به صورت مرحله به مرحله فراهم کرده و با نمایش وضعیت سفارش در هر لحظه، امکان پیگیری و تکمیل این روند را تسریع بخشیده است. همچنین بعد سفارش، امکان نظرسنجی از مشتریان و گزارش های مختلفی برای سطوح دسترسی مختلف فراهم می کند که به عنوان داشبورد مدیریت و هوش تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.
این سامانه به صورت کلی دربردارندهی کارتابلهایی مجزا برای مدیریت خودکار وظایف و جریان فرآیند همهی واحدهای سازمان اعم از فروش، مالی، ترخیص، دلیوری، بازاریابی، انبار، منابع انسانی و مدیریت است و همچنین با داشتن چندین اپلیکیشن موبایل، بستری راحت برای انجام کارهای هر واحد ایجاد کرده است.
از جمله دیگر موارد تحت پوشش این سامانه عبارت است از:
- مدیریت جریان فرآیندهای کاری به صورت هوشمند
- پشتیبانی از چندین ارز (دلار، یوان و...)
- قیمت دهی خودکار و صدور فاکتور خودکار حمل بار براساس تعرفه ها و شرایط مختلف
- درگاه پرداخت آنلاین و آفلاین با ارزهای مختلف، ریالی و پشتیبانی از پرداخت با رمزارز
- قابلیت حساب کاربری و کیف پول به ازای هرمشتری
- ثبت سفارش با اطلاعات اختصاصی حوزه حمل
- قابلیت تبدیل ارز فاکتور، به درخواست مشتری به ارز دلخواه
- نظرسنجی از مشتریان در خصوص تک تک خدمات ارائه شده به مشتری در قالب های مختلف
- مدیریت سطح دسترسی و امنیت در تمامی قسمت های سیستم مانند شعب و نمایندگیها
- مشاهده و ویرایش اطلاعات سفارش با سطوح دسترسی مختلف محدود به وضعیت های مختلف سفارش
- مشاهده تاریخچه تغییرات سفارش و مدیریت اسناد سفارش
- صدور فاکتور رسمی با استفاده از سیستم مالی و حسابداری سازمان
- قابلیت تعریف و مدیریت سطح دسترسی در انبارداری و تمامی گزارشات مرتبط با انبار
- بیش از 50 گزارش مدیریتی مختلف و متفاوت
- قابلیت گفتگو واحد مشتری و ارتباط با مشتری در اپلیکیشن
- ثبت اسناد حسابداری(هزینه، درآمد و ...) در سیستم مالی به صورت خودکار و هوشمند، بدون دخالت دست
- امکان پیگیری مرحله به مرحله سفارش و گزارش به مشتری
- ردیابی ناوگان تحویل بار از انبار به مشتری توسط GPS و تاریخچه مسیرهای حرکت آنها
- و دهها امکان دیگر...
افزودن دیدگاه جدید