شماره :
84
دوشنبه 1399/12/18 07:25

سحاب (سامانه حمل اکسپرس بار)

این نرم افزار به صورت ویژه برای شرکت­‌های پست و یا شرکت­‌های حمل و نقل بین المللی طراحی شده است.

سامانه سحاب (EBPM) سامانه‌ای دانش بنیان، کامل و جامع برای حمل ونقل و ترخیص هوایی، ریلی و دریایی  و به صورت کلی جابه‌جایی کالا در سراسر نقاط دنیا می‌باشد.

این سامانه که در جهت استفاده شرکت های پست سریع و حمل نقل می‌باشد با داشتن جایگاه های مختلف سازمانی، به سازمان استفاده کننده این امکان را می‌دهد که سطح دسترسی های متفاوتی را برای کارمندان خود تعریف کرده و وظایف هریک از کارکنان را در سیستم مشخص کند.

EBPM با سیستمی کامل و پیچیده و بهره‌گیری از زبانهای متعدد، توانایی پیش بردن یک سفارش از هنگام ثبت تا بارگیری، بچ کردن، ارسال، ترخیص و در نهایت هماهنگی و تحویل به مشتری را به صورت مرحله به مرحله فراهم کرده و با نمایش وضعیت سفارش در هر لحظه، امکان پیگیری و تکمیل این روند را تسریع بخشیده است. همچنین بعد سفارش، امکان نظرسنجی از مشتریان و گزارش های مختلفی برای سطوح دسترسی مختلف فراهم می کند که به عنوان داشبورد مدیریت و هوش تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

این سامانه به صورت کلی دربردارنده‌ی کارتابل‌هایی مجزا برای مدیریت خودکار وظایف و جریان فرآیند همه‌ی واحدهای سازمان اعم از فروش، مالی، ترخیص، دلیوری، بازاریابی، انبار، منابع انسانی و مدیریت است و همچنین با داشتن چندین اپلیکیشن موبایل، بستری راحت برای انجام کارهای هر واحد ایجاد کرده است.

از جمله دیگر موارد تحت پوشش این سامانه عبارت است از:

  • مدیریت جریان فرآیندهای کاری  به صورت هوشمند
  • پشتیبانی از چندین ارز (دلار، یوان و...)
  • قیمت دهی خودکار و صدور فاکتور خودکار حمل بار براساس تعرفه ها و شرایط مختلف
  • درگاه پرداخت آنلاین و آفلاین با ارزهای مختلف، ریالی و پشتیبانی از پرداخت با رمزارز
  • قابلیت حساب کاربری و کیف پول به ازای هرمشتری
  • ثبت سفارش با اطلاعات اختصاصی حوزه حمل
  • قابلیت تبدیل ارز فاکتور، به درخواست مشتری به ارز دلخواه
  • نظرسنجی از مشتریان در خصوص تک تک خدمات ارائه شده به مشتری در قالب های مختلف
  • مدیریت سطح دسترسی و امنیت در تمامی قسمت های سیستم مانند شعب و نمایندگی‌ها
  • مشاهده و ویرایش اطلاعات سفارش با سطوح دسترسی مختلف محدود به وضعیت های مختلف سفارش
  • مشاهده تاریخچه تغییرات سفارش و مدیریت اسناد سفارش
  • صدور فاکتور رسمی با استفاده از سیستم مالی و حسابداری سازمان
  • قابلیت تعریف و مدیریت سطح دسترسی در انبارداری و تمامی گزارشات مرتبط با انبار
  • بیش از 50 گزارش مدیریتی مختلف و متفاوت
  • قابلیت گفتگو واحد مشتری و ارتباط با مشتری در اپلیکیشن
  • ثبت اسناد حسابداری(هزینه، درآمد و ...) در سیستم مالی به صورت خودکار و هوشمند، بدون دخالت دست
  • امکان پیگیری مرحله به مرحله سفارش و گزارش به مشتری
  • ردیابی ناوگان تحویل بار از انبار به مشتری توسط GPS و تاریخچه مسیرهای حرکت آنها
  • و ده‌ها امکان دیگر...

افزودن دیدگاه جدید

 

 

تماس با فاوین

 

 تهران، خیابان شریعتی، ابتدای خیابان خواجه عبدالله،
پلاک۱۳۳، طبقه۲، واحد۵

 ۰۲۱-۲۲۸۷۰۱۳۰

 [email protected]

 Favin.ir

 کد پستی : ۱۶۶۱۷۱۶۳۹۶

     

 

X