10 ابزار برای کمک به هر فریلنسر برای بهرهوری و کسب درآمد بیشتر
با توجه به اینکه این افراد چقدر در حال حاضر به مشکلات شخصی خود مشغول هستند، ما این مجموعه از ۱۰ برنامه و خدمات مختلف را برای کمک جمعآوری کردیم. این پیشنهادها میتوانند در ساده کردن پروژهها، گسترش و توسعه، و در نهایت اجرای آن عملیات فریلنسرینگ تا حد ممکن کمک کنند.
۱. ابزارهای Zuitte برای کارآفرینان
ابزار Zuitte مجموعهای از بیش از ۵۰ برنامه و ابزار مختلف برای صاحبان کسبوکار است، که همگی در یک مکان با کاربری آسان متمرکز شدهاند. از بازاریابی و تحقیق گرفته تا رسانههای اجتماعی و دفترداری تا نظارت بر زنجیره تامین و راهاندازی ویترین فروشگاه دیجیتال کارآمد، این مجموعه تمام وظایفی را که معمولا تعداد زیادی از برنامههای کاربردی جداگانه را به خود اختصاص میدهند، را با هم تلفیق میکند.
۲. سیستم برآورد و حسابداری Invoice Crowd
فقط کاغذبازی برای گرفتن پول در زمانی که کسبوکار خود را اداره میکنید میتواند یک شغل تماموقت برای خودش باشد. با Invoive Crowd، کاربران میتوانند پیشنهادهای قانعکننده، فاکتورهای بهینه، و روشهای پرداخت سریع، خودکار و امن در طراحی پلتفرم برای کسبوکارهای کوچک تا متوسط ایجاد کنند. شما میتوانید از زیر فشار مدیریت وقت اختصاصدادهشده بیرون بیایید، فقط با آنچه که Invoice Crowd به شما پیشنهاد میکنند.
۳. تأیید کننده ایمیل انبوه Truemail.io
ابزار Truemail میتواند مطمئن شود که کمپینهای بازاریابی ایمیل شما به بنبست نمیخورند. Truemail به طور خودکار از لیست ایمیل شما عبور میکند و آدرسهای نامعتبر و غیرقابل تایید شما را از بین میبرد به طوری که کمپینهای شما همیشه به هدف مورد نظر میرسند. حتی برای افراد غیرفنی، این یک راه تمیز و موثر برای استفاده بیشتر از خبرنامهها، پیشنهادها و دیگر خدمات ایمیلتان است.
۴. ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی HelloWoofy
اگر احساس میکنید که هرگز وقت کافی برای تمام کانالهای رسانههای اجتماعی ندارید تا برای به روز نگاه داشتن کسبوکارتان در تمام این پلتفرمها اختصاص دهید، HelloWooFy میتواند به عنوان مدیر جدید رسانههای اجتماعی شما عمل کند. به جای این که فقط پستهای زمانبندی داشته باشید، AI محرک HelloWooFy برای ایجاد محتوا برای شما نیز آماده است، یا پیدا کردن چیزهای عالی که با برند شما در وب متناسب باشد و یا ارائه ایدههای خودش برای پر کردن و حتی خودکار کردن تمام پروفایل رسانه اجتماعی شما میتواند کمک کند.
۵. برنامه کارت ویزیت دیجیتال L-Card Pro
دیگر لازم نیست هیچکس کارتهای کسبوکار را با خود حمل کند. محصولات L-Card Pro، کارت مجازی کسبوکار آینده هستند، برنامهای است که به راحتی قابل سازماندهی برای جمعآوری کارتها و اطلاعات دیگران است، در حالیکه شما هم کارت دیجیتال خود را از جمله نقشهها، تقویمها و حتی فیلم را توزیع میکنید.
۶. ابزارCopysmith
حتی اگر شما خودتان یک wordsmith (کلمهساز) نیستید، Copysmith میتواند به عنوان کپیرایتر مجازی شما عمل کند. هوش مصنوعی آن امکان کپی با کارایی بالا را برای تمام بازاریابی شما از تبلیغات گوگل و فیسبوک گرفته تا توصیف محصول برای پیشنهادات ایمیل فراهم میکند. این مانند آنچه که یک انسان آن را نوشته خوانده میشود – این ابزار بازاریابی محتوای تک مرحلهای حتی به صورت یکپارچه با Shopify، WordPress، Gmail و غیره ادغام میشود.
۷. ابزار فضای ذخیرهسازی ابری 1 ترابایتی Starchive
ابزار Starchive تنها فضای ذخیرهسازی ابری نیست – بلکه یک سیستم کنترل خودکار فایل است که از AI برای ذخیره مستقیم و موثر محتوای بصری و کارآمد استفاده میکند.
شما میتوانید اسناد، فیلمها، تصاویر و غیره را ذخیره کنید، همه آنها را با تگها جستجو کنید، و یا حتی آنها را در مجموعههای مرتبط دستهبندی کنید، همه آنها را بدون جابهجایی به صورت فیزیکی انجام دهید. Starchive همچنین به کاربران این امکان را میدهد که کانالهای اجتماعی شما را درست از برنامهStarchive به اشتراک بگذارند و حتی در کانالهای اجتماعی شما پست ارسال کنند.
۸. نرمافزار پیشبینی حروف Lightkey Pro
شما برنامه متنی موبایل خود را دیدهاید که کلمه بعدی شما را پیشبینی میکند؟ Lightkey حتی از این هم فراتر میرود، به طرز عجیبی تا ۱۲ کلمه بعدی که در ادامه خواهید نوشت، را پیشبینی میکند تا به شما در صرفهجویی در وقت در نوشتن تمام نوشتههایتان از گزارشها گرفته تا ایمیلها و حتی پیغامهای متنی، کمک کند.
و با وجود حوزههای محتوایی، آن زبان عامیانه کسبوکار شما را میداند، Lightkey میتواند در واقع به شما کمک کند تا نوشتن تمام آن ایمیلهای تکراری را تا چهار برابر سریعتر تمام کنید.
۹. ابزار Master Addons for Elementor
این افزونه وردپرس با افزونه ها ، ابزارک ها ، الگوها و موارد دیگر همراه است تا خلاقیت طراحی شما را با سهولت کشیدن و رها کردن ، همه در محدوده امن یک پروژه وردپرس تقویت کند. با این موارد اضافه شده به Elementor ، هر خلقی می تواند همانطور که تصور می کنید خیره کننده و بدیع باشد.
۱۰. ابزار مدیریت رسانههای اجتماعی EasyClout برای کسبوکار
این شرکت به هر کسی اجازه میدهد تا به سرعت تمام محتوای رسانههای اجتماعی خود را از روی داشبورد EasyClout مدیریت، مشاهده، ایجاد و برنامهریزی کند. EasyClout به جای جستجوی چندین سیستمعامل، برنامهریزی پستها، پاسخ به نظرات، اندازهگیری عملکرد شما و ایجاد یک جامعه را از یک مکان ساده میکند.
منبع: https://thenextweb.com/
افزودن دیدگاه جدید