شماره :
148
دوشنبه 1400/01/30 11:42

پروژه جدید فاوین با عنوان فوپی

چگونه صفحه اول وبسایت را طراحی کنیم که باعث افزایش فروش و جذب ترافیک شود؟

صفحات اول تولید‌کننده فروش، که به عنوان صفحات فروش، نامه‌های فروش آنلاین، یا میکروسایت‌ها نیز شناخته می‌شوند، معمولا وبسایت‌های تک صفحه‌ای هستند که به فروش یک محصول اختصاص دارند - معمولا محصولی که برای تجارت الکترونیک مناسب است، به این معنی که مشتریان می‌توانند آن را مستقیما از صفحه با استفاده از کارت اعتباری یا PayPal سفارش دهند.

ویدئو در صفحات وب اغلب می‌تواند تعامل و فروش را بهبود بخشد؛ زمانی که من این ویدئوهای طراحی کوتاه را به صفحات فروش محصول خود اضافه کردم، متوجه شدم که تعامل ۱۰تا ۱۵ درصد افزایش یافت.

مردم همیشه در مورد تبلیغات شک و تردید داشته‌اند، و با گسترش هرزنامه‌ها و اپراتورهای سایه‌دار، آن‌ها حتی بیشتر به آنچه که به صورت آنلاین می‌خوانند، مشکوک هستند. بنابراین متن صفحه ورود شما باید فورا بر این شک غلبه کند.

یک راه برای انجام این کار این است که مطمئن شوید یک یا چند سازنده اعتبار، به وضوح بر روی اولین صفحه‌ای که بازدید‌کننده می‌بیند نمایش داده می‌شود. در بالای صفحه، اگر به خوبی شناخته شده باشید، از لوگو و نام شرکت خود استفاده کنید.

شهادت مشتریان نیز مانند مطالعات موردی و مقالات سفید که بر روی وبسایت پست شده‌اند، باعث ایجاد اعتبار و غلبه بر شک و تردید می‌شوند. اگر شما مشتریان خود را به یک رویداد زنده دعوت می‌کنید، از آن‌ها بپرسید که آیا مایل هستند یک مدرک کوتاه ضبط‌ شده در ویدئو به شما بدهند یا خیر. یک نوار ویدئویی حرفه‌ای داشته باشید، یک نسخه امضا شده از مشتری بگیرید، و گواهی را در وبسایت خود به عنوان ویدئو ارسال کنید. مشتری را ملزم کنید که بر روی یک دکمه کلیک کند تا گواهی را بشنود، به جای این که ویدئو به طور خودکار وقتی بازدید‌کننده بر روی صفحه کلیک می‌کند پخش شود.

 قطعا بپرسید که آن‌ها نظر خود را در مورد محصول شما به جای این که شما این کار را بکنید به زبان خودشان به شما می‌دهند. دلیل آن چیست؟ چیزی که آن‌ها با آن مواجه می‌شوند، به احتمال زیاد دقیق‌تر، قابل‌اعتمادتر، و مطمئن‌تر از نسخه شما خواهد بود، که ممکن است به زرق و برق و تبلیغ شما لطمه بزند.

 

شرکت فاوین پروژه ی جدیدی با نام فوپی و شعار سایتت با فوپی راه اندازی کرده است که اصلی ترین کار فوپی در فاز اول این پروژه، ساخت وب سایت برای پیج های اینستاگرام است. تصور کنید که شما یک کسب و کار مجازی مانند یک فروشگاه کوچک آنلاین دارید و محصولات خود را در پیج اینستاگرام خود برای فروش به مشتری های بالقوه نشان می دهید.

فوپی در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه وب سایتی برای کسب و کار شما ساخته و تمامی پست های اینستاگرام شما را وارد این سایت می کند و شما بدون داشتن دانش طراحی سایت و یا استخدام یک طراح و بدون پرداخت هزینه هنگفتی یک وب سایت برای افزایش فروش و گسترش کسب و کار خود دارید.


با ما همراه باشید.
بزودی شگفت زده خواهید شد.

 

برچسب‌ها

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

 

 

تماس با فاوین

 

 تهران، خیابان شریعتی، ابتدای خیابان خواجه عبدالله،
پلاک۱۳۳، طبقه۲، واحد۵

 ۰۲۱-۲۲۸۷۰۱۳۰

 [email protected]

 Favin.ir

 کد پستی : ۱۶۶۱۷۱۶۳۹۶

     

 

X