شماره :
144
دوشنبه 1400/01/16 09:59

شرکت دانش بنیان فاوین

احتمالاً نام شرکت دانش بنیان (Knowledge Enterprise یا Knowledge-based Companies) را شنیده اید.

احتمالاً نام شرکت دانش بنیان (Knowledge Enterprise یا  Knowledge-based Companies) را شنیده اید. شرکت های دانش بنیان ،موسسات خصوصی یا تعاونی هستند که به منظور افزایش علم و ثروت ، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری و در نهایت تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه ( شامل طراحی و تولید کالا و خدمات ) در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان ( به ویژه در تولید نرم افزارهای مربوط ) تشکیل می شود.

 

خصوصیات شرکت های دانش بنیان:

شرکت های دانش بنیان،اساساَ کالا تولید نمی کنند و عموماَ،زمین یا ماشین آلات خاصی نیز ندارند.بلکه همیشه عده ای از افراد تحصیلکرده و با تجربه اطلاعاتی تولید می کنند که این اطلاعات ، محصولات اصلی شرکت محسوب شده و برایشان درآمدزایی دارد.بحث طرح های صنعتی و مالکیت معنوی محصولات ،همیشه از دغدغه های اصلی شرکت محسوب می شود که حفظ حقوق معنوی این اطلاعات ،یکی از مهم ترین مسائل حقوقی در شرکت های دانش بنیان می باشد،زیرا اصولاَ این دارایی ها قابل لمس نمی باشند.

 

زمینه های فعالیت شرکت های دانش بنیان:

1-انجام تحقیقات کاربردی

2-ارایه خدمات تخصصی و مشاوره ای (خدمات علمی و تحقیقاتی و فنی)

3-تولید محصولات یا فناوری نوین(توسعه فناوری)

4-انجام خدمات نظارتی بر تحقیقات پژوهشی،اجرایی و مشاوره ای

5- ارایه ی خدمات توسعه کار آفرینی

6-ایجاد مراکز رشد و خدمات ایجاد و توسعه ی کسب و کار

7-ارایه ی خدمات توسعه ی محصول جدید

8-ارایه ی خدمات ورود کسب و کاربه بازار بین المللی و جهانی کردن آن ها

9-برنامه ریزی و اجرای طرح های توسعه ی کارآفرینی در سطوح ملی ، منطقه ای و محلی

 

شرکت فاوین نیز مفتخر به دریافت گواهی دانش بنیان در سال 1399 می‌باشد که از همان ابتدا در تولید نرم افزار و سخت افزارهای بومی گوی سبقت را از رقیبان خود ربوده و توانسته جایگاهی بالایی در میان موسسات دانش بنیان پیدا کند. در مجموعه فاوین قصد داریم با توجه به رونق تولید ملی، اقتصاد مقاومتی وهمچنین بومی سازی تجهیزات خارجی، با استفاده از دانش ملی و نخبگان داخلی شرایطی را فراهم سازیم تا نخبگان بتوانند با تکیه بر دانش خود و امکانات و خدماتی که مجموعه فاطر تجارت در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد در جهت رشد و ارتقای ایده های خود گام بردارند. ازجمله تولیدات سخت افزاری فاوین می توان به ترازوی هوشمند آن اشاره کرد. این ترازوی الکترونیکی قابلیت تعیین اندازه، حجم و وزن جسم به صورت کاملا خودکار و همچنین قابلیت ارائه برچسب کالا با محتویات اسم و مشخصات صاحب کالا و همچنین آدرس و محل تحویل کالا را دارد. این ترازو بهترین گزینه برای شرکت‌های ارسال مرسولات نظیر ادارات پست و شرکت‌های حمل و نقل کالا می‌باشد.

img.alt
img.alt
img.alt

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

 

 

تماس با فاوین

 

 تهران، خیابان شریعتی، ابتدای خیابان خواجه عبدالله،
پلاک۱۳۳، طبقه۲، واحد۵

 ۰۲۱-۲۲۸۷۰۱۳۰

 [email protected]

 Favin.ir

 کد پستی : ۱۶۶۱۷۱۶۳۹۶

     

 

X